בניית דפי נחיתה מוצלחים היא משימה שאיננה פשוטה. דף נחיתה הוא האלמנט הסופי בתהליך של ניהול קמפיין פרסום ברשת האינטרנט, עם או בלי משך שיווקי כלשהו. זה הדף בו תיפול ההחלטה של הגולש אם מבוצעת המרה שטובה עבורך כבעל העסק או לא. כדאי ללמוד מכמה עסקים גדולים שעיצבו דפי נחיתה מוצלחים מאוד בשנים האחרונות.
תמיד כדאי ללמוד מהגדולים ביותר. זה גם המצב לגבי בניית דפי נחיתה מוצלחים. דף נחיתה הוא השלב הסופי של הגולש מהקמפיין שפרסמתם, המודעה עלי הלחץ וכעת דף הנחיתה והשלב בו הוא יבצע המרה טובה עבורם או שיחליט שלא לבצע אותה.
במטרה שתעצבו דפי נחיתה טובים יותר, בחרנו 5 דוגמאות של עסקים מצליחים מנישות שונות, שניהלו קמפיינים מוצלחים עם דפי נחיתה שמעוצבים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה לצרכים של כל קמפיין שכזה.
הרבה מספר דפי נחיתה לדוגמא:
- WIX – דף הנחיתה של חברת וויקס העוסקת בבניית אתרים מתקדמים מעוצב בצורה של מסלול. לאורך המסלול מוצגים תועלות ויתרונות שיש למשתמשים במערכת שהם מציעים ובכל נקודה לאורך המסלול יש אפשרות של הצטרפות לשירות.
- RISEUP – אפליקציה לניהול תזרים מזומנים משפחתי שצובר תאוצה בתקופה בה יוקר המחייה שובר שיאים. בדף הנחיתה מציגים את הכאב של חוסר שליטה בתזרים והוצאות שעולות על הכנסות וכמה קל ופשוט להשתמש באפליקציה כדי לעשות סדר ולשפר את המצב הכלכלי של המשפחה.
- ACTIVE TRAIL – מהחברות המובילות בתחום בניית דפי נחיתה. מציגה הצעה של 30 ימי ניסיון ללא עלות וגם שפע של דוגמאות "על אמת" של לקוחות שעושים שימוש במערכת בצורה מוצלחת. החיזוק של לקוחות פעילים ומרוצים עושה את שלו, בעיקר כשאפשר להתנסות ללא עלות.
- UDEMY – אתר זה מתמחה בקורסים און ליין בקשת רחבה של תחומים. מרבית הגולשים מכירים אותו ברמה האישית אך הם מציעים גם חבילות שירות למעסיקים שרוצים להכשיר את העובדים שלהם און ליין באמצעות האתר. לכן הם מציעים את היתרונות של הכשרה און ליין והקלות שניתן להצטרף לשירות ולצאת לדרך.
- חשבונית ירוקה – החברה המובילה בישראל לניהול חשבונות ברשת האינטרנט מציעה הצטרפות לשירות עם 30 ימי ניסיון ללא עלות או התחייבות. הדגש הוא על תקופת הניסיון החינמית וגם על קלות השימוש במערכת ללא צרוך בניהול חשבונות חיצוני.
מה הכי מתאים עבורכם?
כפי שניתן להבחין, יש כמה שיטות וטכניקות לבניית דף נחיתה לעסק שיהיה מוצלח ואפקטיבי. אפשר לבחור תמיד תקופת ניסיון ללא עלות, להדגיש את כפתורי ההצטרפות או הרישום לשירות לאורך הדף וגם חיזוק עם עדויות של לקוחות מרוצים או סרטונים עם הסבר ברור על התועלות עושים את העבודה.
ההמלצה היא לבחור אלמנט 1 או 2 לכל היותר ולהתמקד מהם כדי לא לאבד את הפוקוס וגם לא לבלבל את הגולש שמגיע אל דף הנחיתה שלכם. תתנהלו נכון ותצליחו כמו החברות הגדולות שהוצגו כאן.
המאמר נכתב בשיתוף עם צוות המומחים של Landing Page אשר סוקר מערכות לבנייה של דפי נחיתה באינטרנט. בין הסקירות המובילות באתר ניתן למצוא את אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר, מיילצ'ימפ, AWeber